رزرو تور خارجی به کمک 'های تور'
نوشته شده توسط : gheirati

کشور ترکیه یکی از دیدنی ترین کشور های جهان به شمار می رود. این کشور با دیدنی های فراوان و زیبایی که دارد هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد. از دلایلی که باعث شده است که رونق گردشگری در این کشور روز به روز بیشتر شود، جاذبه های گردشگری دیدنی و تاریخی و همچنین هتل های بسیاری است که با امکانات متنوع و مناسب در آن قرار گرفته است.

 

 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد. کشور ترکیه دارای آب و هوایی خنک و بارانی است. فصل های بهار و پاییز بهترین فصل هایی هستند که می توانید برای سفر به این شهر انتخاب کنید. چرا که در این فصل ها هوا آفتابی بوده اما گرمای سوزانی ندارد. تاریخ تمدن در این کشور بسیار طولانی است و میراث فرهنگی و باستانی در آن بسیار زیاد است. اگر چه حکومت موجود در این کشور سکولار می باشد اما بیشتر مردم آن مسلمان می باشند. زبان اصلی مردم ترکیه، زبان ترکی استانبولی نیزمی باشد.  

 

شهر های دیدنی کشور ترکیه

 

کشور ترکیه یک کشور بسیار پهناوری می باشد که شهر های توریستی فراوانی را در خود جای داده و باعث شده است که انتخاب اول افرادی باشد که می خواهند در سفر خود فقط استراحت کرده و به بازدید از زیبایی ها نیز بپردازند. با رزرو تور از سایت 'های تور' می توانید به آسانی به این شهر ها سفر کرده و با بازدید از جاذبه های آن یک سفر رویایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

 

استانبول

 

یکی از بزرگ ترین شهر های موجود در کشور ترکیه، شهر استانبول می باشد. این شهر با توجه به سرشماری که در سال 2018 انجام شده است، جمعیتی بالغ بر 15،067،724 نفر داشته است. از این رو این شهر در ترکیه عنوان پرجمعیت ترین شهر را به خود اختصاص داده است. استانبول پس از قاهره بزرگ ترین کلان شهر در اروپا، دومین کلان شهر در خاورمیانه و تنها شهر بزرگ در جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا گسترده شده است.

 

 

این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری بسیاری همچون موزه ایاصوفیا، کاخ دلمه باغچه، برج دختر، تنگه بسفر، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، تپه های چاملیجا و... باعث شده است که از سراسر جهان افراد زیادی برای بازدید از آن ها به آن سفر کنند. همچنین افرادی که می خواهند با تور گردشگری به این شهر زیبا سفر کنند می توانند با به کمک سایت های تور برای رزرو تور این شهر اقدام کنند.

 

آنتالیا

 

از دیگر شهر های محبوب و توریستی در کشور ترکیه، شهر آنتالیا می باشد. این شهر در بین اولین سکونتگاه های انسانی در کشور ترکیه به شمار می رود. به همین علت بخش زیادی از دیدنی ها و بافت های تاریخی در آن قرار گرفته است. طبق سرشماری که در سال 2014 انجام شده است، جمعیت این شهر 1،200،000 نفر بوده است. شهر آنتالیا جاذبه های گردشگری و تاریخی دیدنی بسیاری را در خود جای داده است.

 

 

رودخانه و آبشار ماناوگات، آبشار دودن و آبشار کورسونلو، غار کارایین، ساحل کمر، ساحل کلئوپاترا و... از جمله جاذبه های این شهر محسوب می شوند که بازدید از آن ها می تواند سفری فوق العاده را به وجود بیاورد. سایت hitour24 به شما کمک می کند تا بتوانید با رزرو تور آنتالیا یک سفر رویایی و بی نظیر را تجربه کنید.

 

آنکارا

 

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه می باشد که در سال 1923 این عنوان را به خود اختصاص داد. این شهر سیاسی در کنار شهر های استانبول و آنتالیا برترین شهر های این کشور به شمار می روند. شهر آنکارا با داشتن جمعیتی حدود ۵٬۴۴۵٬۰۲۶ نفر دومین شهر بزرگ پس از شهر استانبول می باشد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که بیشتر آن ها جنبه تاریخی و فرهنگی داشته و هر کدام از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. باغ وحش آتاتورک، کوه الما داغ، دریاچه موگان یا گولباشی، موزه تمدن آناتولی، آرامگاه آتاتورک، مسجد قوجاتپه یا کوجاتپه، قلعه آنکارا و... جاذبه های دیدنی و بی نظیر این شهر محسوب می شوند.

 





:: برچسب‌ها: رزرو تور , تور , رزرو آنلاین تور , رزرو اینترنتی تور , رزرو تور خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: